2010 a választás éve lesz, és mint már megszokhattuk, hónapokkal a voksolás előtt megkezdődik majd a tényleges, direkt kampány. Azonban ha az ember kicsit nyitottabb szemmel és füllel járja a világot, könnyen felfedezheti, hogy a kampány már megkezdődött. Nem véletlenül van egyre több politikáról szóló hír a TV-ben, újságokban. A pártok ilyenkor már komoly háttérmunkákat végeznek, hogy köztudatban maradjanak, vagy ismertségi deficitjükből faragjanak.
Erre a tényre az egyik legékesebb példa az MSZP hétvégi döntése, Mesterházy Attila személyének miniszterelnök jelölése. A választmányi döntést követő két napban még a csapból is ezt a hírt hallhattuk, pedig a kampány (hivatalosan) még sehol.
Mesterházy Attila egy nem annyira közismert politikus a szavazópolgárok körében. Ezt az ismertség deficitet csak egyetlen módon lehet legyőzni, ha az elkövetkezendő hónapokban még a csapból is az Ő neve folyik. Egy remek bulváros fogással, még a jellegzetes szakállát is leborotválta, helyet kapva ezzel a bulvár sajtó hasábjain is.
Az ő jelölése körüli anomáliákat nem részletezném, sőt, arra sem térnék ki, hogy mennyire lehet reális az az állítása, hogy az MSZP megnyerheti a 2010-es választásokat. Ezt majd egy másik posztban teszem.
Készüljünk fel tehát egy minden eddigit felülmúló kampányidőszakra, ahol a honatyák mindennapjaink minden percébe megpróbálják majd becsempészni a politikát. Kíváncsian várom, hogy karácsony és szilveszter környékén (amikor köztudottan több ember néz TV-t, hallgat rádiót, vagy olvas újságot) a híradások hány százalékában lesznek jelen belföldi politikusok...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.