HTML

Gazdag Balázs blogja

Ezen a blogon egy-egy aktuális közéleti émát szeretnék feszegetni, hogy mindenki értse!

Friss topikok

  • huskey: feltétlenül* bocs... (2010.02.02. 17:03) Elkezdődött a kampány
  • NDT: Én is néztem, mikor hallottam a rádióban... "érdekes" (2009.12.09. 20:56) A béke Nobel ragyogása
  • NDT: criticalbiomass.freeblog.hu/archives/2009/11/07/Influenza-para_-_8/ biológusok.. talán értenek ki... (2009.12.08. 18:40) H1N1

Linkblog

2009.11.21. 18:13 huskey

Üdvözlet!

Kedves Olvasó!

Gazdag Balázs vagyok, politológus hallgató. Világ életemben nagyon érdekelt a politika és a közélet, és az évek múlásával egyre inkább azt tapasztaltam, hogy habár mindenki részt vesz a közéletben, és majdnem mindenki beszél is róla, ennek ellenére senki nem tudja pontosan, hogy mi zajliok mögötte. No, nem kell megijedni, én is csak a saját véleményemet tudom leírni, csak egy új, racionális nézőpontot tudok bemutatni, amelyen keresztül remélem könnyebben érthető lesz a világ!

Nagyon jó olvasgatást kívánok!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gazdagbalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr721542216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása